Veelgestelde vragen

Voor u contact met ons opneemt, raden wij aan om de veelgestelde vragen te raadplegen. Als uw antwoord er niet tussen staat, neem dan contact op.

Hoe lang duurt het verzenden?

Wij streven naar een maximale levertijd van 3 werkdagen. Mocht het langer duren, dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn €5,- alleen vanaf 50 euro betaald U geen verzendkosten

Wie verzorgt de bezorging?

Wij verzenden via PostNL en DHL.

Kan ik de bestelling ook afhalen?

Ja, tijdens het afrekenen is er ook de optie “ophalen”.

Is ruilen mogelijk?

Ruilen is mogelijk in overleg alleen de verzendkosten voor de retour zijn voor U zelf. Wij zullen u op onze kosten het nieuwe artikel verzenden.

Kan je iets bezorgen op een ander adres?

Tijdens het afrekenen is er een optie voor het bezorgen op een ander adres.  U kunt het vakje aanklikken voor “Verzenden naar een ander adres?”

Zijn alle prijzen inclusief btw?

Ja, alle prijzen op onze website zijn inclusief 21% btw.

Hoe voer ik een kortingscode in?

Als bij de actie is vermeld dat de korting automatisch wordt verrekend, dan hoeft u geen kortingscode in te voeren. Bij het bereiken van het minimale bestedingsbedrag wordt de code automatisch toegevoegd in de winkelwagen:

Als u een persoonlijke kortingscode heeft ontvangen, dan kunt u die op de winkelwagen pagina invoeren. Onderaan de pagina zit een invul vakje voor uw coupon. Voer de code in en klik vervolgens op “coupon toevoegen”:

Waar kan ik mijn bestellingen terug vinden?

In het menu staat een optie wiel (zie afbeelding). Hier vindt u de bestellingen pagina:

Hoe werkt retourneren?

Voor het retourneren van een product/bestelling hebben wij de retour pagina. Deze pagina bevat alle informatie omtrent de retour procedure.

Naar de retour pagina

Is ruilen mogelijk?

Ruilen is mogelijk in overleg alleen de verzendkosten voor de retour zijn voor U zelf.

Hoelang heb ik retour recht?

U kunt uw bestelling tot 14 dagen na aankoop retourneren. Vul hiervoor het retour formulier in.

Retour formulier invullen

Worden de kosten van ruilen/retourneren vergoed?

Bij omruilen van een artikel zijn de kosten van het retour zenden voor u zelf.

Bij het retourneren van een volledige bestelling vergoeden wij de verzendkosten van de heenzending. De kosten van de retourzending zijn voor u zelf.

Bij het retourneren van een gedeeltelijke bestelling vergoeden wij geen verzendkosten.

Heb ik garantie?

U heeft 6 maanden  garantie. In  overleg en bij bewijs van gebreken zullen wij u het aankoop bedrag vergoeden.

Zijn alle prijzen inclusief btw?

Ja, alle prijzen op onze website zijn inclusief 21% btw.

Is een uitverkocht artikel nog na te bestellen?

In sommige gevallen is dit mogelijk, neem contact met ons op voor de mogelijkheden.

Contact opnemen

Wat zijn de betaal mogelijkheden?

Betalen kan via iDeal, bankoverschrijving, Klarna achteraf betalen, Bancontact, KBC/CBC, Belfius of pinnen/contant afrekenen. Let op: pinnen/contant afrekenen kan alleen bij afhalen.

Is achteraf betalen mogelijk?

Achteraf betalen is mogelijk via de optie “Klarna”.